Tothom coneix Pastas Gallo, Nestle.. Pero i les marques blanques? Aquells productes que no veiem als anuncis televisius, que no ens diuen compram i conseguiras un premi! però sempre han estat allà. Qui els coneix?
Els productes "apartats" fins avuí dia, han sigut les amrques blanques. A la societat els hi agrada la marca, encara que sense adonar-se'n pagan més per un nom que per qualitat, encara que avegades si que aquests dos valors van junts. Marca-Qualitat
La marca blanca sempre ha estat utilitzadaper la societat amb pocs recursos econòmics, però ara la diferència entre un colacao de la Nestle amb una marca blanca del mercadona és considerable per a una societat en cisis econòmica. La diferència que fa decantar-se als compradorsper a la marca blanca es el preu. Nestle: 1'50 aprox Marca blanca: 0'99
Segons l'investigació del professor Marc Sachon, el 53% de les marques que trobem al súper, ja tenen la seva versió en marca blanca.
És poca la diferència peròla és, i aquests s'ha convertit en una de les majors preocupacions de la crisi; l'estalvi del que realment no es necessari.
La marca blanca està en un moment de pujada, segons la TNS les marques blanques representen el 33,5% de les ventes a Espanya.
5/27/2009
Davant la crisis: marques blanques
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada